sobota, 7 lutego 2015

31. Przeprowadzka + duuuużo zdjęć ;).

Hej dziewczyny. Dzisiaj post inny niz zwykle. Jestesmy w trakcie ogarniania nowego mieszkania i swiezo po przeprowadzce. :)

Jak zapewne sie domyslacie w dalszym ciagu polowa kartonow stoi nierozpakowana. Jest troche dziwnie umeblowac nagle 3 pokoje, gdy wyprowadzilo sie z kawalerki. Pokaze Wam dzisiaj poprzednie mieszkanko i nowe, moze podpowiecie mi cos na temat koloru sypialni?

Kawalerka, ktora dwa dni temu opuscilismy miala okolo 34 metrow kwadratowych. Przedpokoj, pokoj, lazienka i kuchnia. 

Kuchnia byla malutka, oprocz tej zabudowy miescil sie w niej tylko stol i dwa krzesla.


Rzecz, za ktora najbardziej tesknie to okno w toalecie :D jesli kiedykolwiek ogladalyscie Spongeboba to wiecie, ze mial identyczne :D


Uwielbialam to ogromne lustro, w srodku bylo pelno półeczek.






Tak ogolnie wyglada calosc po czesciowym zabraniu mebli. W takiej kawalerce, malej ale przytulnej spedzilismy okolo pol roku. 
Nowe mieszkanie ma ponad 65 metrow kwadratowych. Przedpokoj, duza lazienka, w ktorej bez problemu miesci sie pralka, kuchnia i 3 pokoje.


Kuchnia 1/2


Kuchnia 2/2



Pokoj nr. 1 do ktorego wszystkie przeprowadzkowe rzeczy zostaly zniesione :)


Pokoj numer 2, ktory jest nasza sypialnia.


Pokoj nr. 3



Nowe mieszkanie miesci sie na poddaszu, na szczescie jest to tylko 5 mieszkaniowy budynek, wiec 2 pietro jest jeszcze znosne. Poprzednie, ktore ogladalismy tez bylo poddaszowe, ale na 4 pietrze. Do dyspozycji mamy takze 2 piwnice i ogromny strych, wiec spokojnie mozna wyniesc suszarke z praniem. Pokaze Wam jeszcze jak wyglada sypialnia przygotowana na chwile obecną.



Teraz biore sie za szukanie ladnego biurka/toaletki, zeby stworzyc miejsce dla siebie. :) dostalam juz sliczny prezent od tesciów do mojej toaletki, ale o tym powiem Wam niedlugo. Mam nadzieje, ze sie nie zanudziliscie i moze podsuniecie mi pare pomysłow, jak zagospodarowac i pomalowac te pomieszczenia? :)






20 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia co ci doradzić, ja lubię pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej widze ja w odcieniach szarosci :)

      Usuń
  2. Super zmiana :)
    Ja lubię,gdy pokoje są pomalowane na takie ciepłe kolorki!
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zostawiła biel bo wtedy pomieszczenia wydają się bardziej przestronne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nad tym myslalam, na jedna sciane ladna, kolorowa tapete a reszta w bieli ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne to nowe mieszkanko :) Jeśli chodzi o kolory ja pomalowałabym jedną(główną)ścianę na jakiś intensywny kolor(jakiś żółty albo zielony) a reszta w bieli. Fototapeta to też byłby fajny pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to pewnie masz dużo przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az za duzo, ciezko sie przyzwyczaic :)

      Usuń
  6. koniecznie pokaż później toaletkę, jak już będziesz miała! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne i przytulne mieszkanko:) Radziłabym Ci pomalować na jakieś jasne kolorki wtedy pomieszczenie wydaje się większe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie przepadam za przeprowadzkami. Może dlatego, że bardzo przywiązuję się do miejsc..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez nie przepadam, ale glownie z powodu zamieszania i pakowania ;)

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać,aż będę miała szansę urządzić swoje mieszkanie :)) Wszędzie jest mnóstwo świetnych dodatków :) ! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne mieszkanko ^^ :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam już kilka przeprowadzek i nie cierpię się pakować ;/ :P
    Też uważam podobnie jak Dziewczyny że biel jednak jest najlepsza, ewentualnie jedna ściana w innym kolorze lub jakimś wzorze :)
    Może jakiś puszysty dywanik przy łóżku ? :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad. Komentarze motywują mnie do dalszego działania.
W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twoj blog. :)