poniedziałek, 16 lutego 2015

33. Małe a jak cieszy - the original beautyblender.

Witam ;) moj Walenty w tym roku zaopatrzył sie w prezent w drogerii Douglas. Niespodziewałam sie zupełnie prezentu, ale moj narzeczony uważa, że Walentynki to świeto organizowane przez mężczyzn dla kobiet, a nie odwrotnie. Oprocz Beautblendera dostalam także storczyka. Był tez pyszny obiadek i czekoladowe winko ;)
  Przepraszam Was za moją zdawkową obecnosc, ale znalazlam prace i nie mam ostatnio za wiele czasu. 


 Jak wiecie posiadam podróbkę z Rossmanna, ktora po ostatnim niepowolanym dostaniu sie w łapy mojego kota jest w stanie opłakanym, wiec bede miala porownanie. Jestem ciekawa jak sprawdzi sie oryginalna wersja jajeczka. ;)
  W niedlugim czasie przedstawie Wam moj prezent troszke blizej. Jak u Was minęły Walentynki? ;)

12 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii,ponieważ zastanawiam się nad kupnem tego jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie dodać recenzje jak najszybciej. Mam podróbkę, wiec mam nadzieje szybko zobacze różnicę ;)

      Usuń
  2. Kochana czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze walentynek nie obchodzę. Na razie jest to dla mnie zwykły dzień :D
    Czekam na recenzję :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A to się Walenty postarał :) hoho. Ciekawa jestem Twojej opinii. Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię. Bardzo chciałbym zakupić sobie takie jajeczko :-) więc każda nowa opinia jest dla mnie przydatna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy ten Twój Walenty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieć Beauty blender, słyszałam o nim dużo dobrych opini! :)

    +Mam wielką prośbę! Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście?
    Bardzo mi zależy, odwdzięczę się! ♥ Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i uwielbiam !!! ;-))

    Zapraszam do siebie na dwa trwające konkursy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/01/konkurs.html
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalnego Beautyblender`a nie miałam, ale mam takie jajeczko ebelin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tego jajeczka <3
    Czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad. Komentarze motywują mnie do dalszego działania.
W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twoj blog. :)