sobota, 22 listopada 2014

8. 50 faktow o mnie.

Dzis postanowilam powiedziec Wam troche o sobie. Do tej pory oprocz bardzo skromnej zakladki 'o mnie' nie wspomnialam zupelnie nic o mojej osobie. Mam nadzieje, ze spodoba Wam sie ten pomysl i bylabym baaaaardzo szczesliwa, jesli w komentarzu napiszecie, jaki post chcielibyscie zobaczyc na moim blogu. Zaczynamy :)

Fakt 1. Zacznę od najprostrzej rzeczy - nazywam sie Marta i mam 20 lat. Mieszkam nad samym morzem w Niemczech.

Fakt 2. Mam dziecieca urode. Nie przypominam sobie zakupu alkoholu czy papierosow bez okazania dowodu.

Fakt 3. Jak juz jestesmy w tym temacie to powiem, ze nie lubie alkoholu. Na mojej osiemnastkowej imprezie bylam jedyna trzezwa osoba. 

Fakt 4. Pale papierosy. Nie wiele, bo okolo 3 sztuk dziennie, ale uwielbiam formowac koleczka z dymu :)

Fakt 5. Lubie przebywac sama ze soba. Sama robic zakupy, sama sprzatac dom. Jednak nienawidze byc sama wieczorami czy w nocy. Zasne, ale czesto sie budze i jestem niespokojna.

Fakt 6. Nigdy nie ogladalam (i nie obejrze!) zadnego horroru. Moja wyobraznia i tak pracuje zbyt mocno, gdy mam isc sama w nocy do toalety albo wejsc na pierwsze pietro schodow prowadzacych do mieszkania.

Fakt 7. Nie uznaje przedluzajacego sie w nieskonczonosc okresu narzeczenstwa. Nie moge pojac, jak mozna chodzic z kims 3 lata, 7 byc zareczonym a dopiero pozniej brac slub. Albo sie kogos kocha i jest sie pewnym, ze to jest to, albo bezsensu tracic czas. Wiem, ze to bardzo kontrowersyjny temat.

Fakt 8. 'Przysiegam' to dla mnie i Narzeczonego najwazniejsze slowo obietnicy. Jesli sie je zlamie..to koniec. Dzieki temu wiem, ze P. mnie nie oklamie a ja Jego.

Fakt 9. Zawziecie bronie mojego kota - Colina. Co by nie zrobil, zawsze trzymam jego strone. To druga milosc mojego zycia.

Fakt 10. Chcialabym byc perfekcyjna pania domu. Uwielbiam gotowac, prac i sprzatac.

Fakt 11. Z chcecia przespalabym pol dnia. Ciezko jest z ciagnac mnie z lozka a wstanie o 6 to najwieksza katorga :D

Fakt 12. Nie przepadam za slodyczami, nie lubie oliwek i nie uzywam masla/margaryny.

Fakt 13. Jestem zakupoholiczka. Ciezko jest sie do tego przyznac przed sama soba a co dopiero przed innymi. W ilosciach niemal hurtowych kupuje koszulki i kosmetyki.

Fakt 14. Zawsze chcialam pisac bloga. Pierwsze przymiarki w wieku 12 lat spoczely na niczym, ale to P. namowil mnie, zebym sprobowala. Stwierdzilismy, ze jak sie nie uda to trudno.

Fakt 15. Jestem ksiazkowym molem, przeogromnym molem. Mieszkam za granica i nie mam mozliwosci wypozyczyc ksiazki polskiej ani nawet jej kupic, ale na tablecie mam obecnie 13 ebookow.

Fakt 16. Jestem obecnie przyssana do sagi Zmierzch. W liceum gardzilam kolezankami, ktore zachwycaly sie Edwardem i Bella i nie mogly oderwac sie od ksiazki, teraz wiem dlaczego. Zarwalam caly weekend, zeby obejrzec wszystkie czesci w jednym ciagu a od wczoraj przeczytalam takze pierwsza czesc ksiazki.

Fakt 17. Lubie hello kitty i troche sie tego wstydze. Nie wychodze do miasta z torebeczka ze slodkim kotkiem czy cos tego typu, ale w domu posiadam na prawde spora kolekcje. Od gumek i spinek do wlosow, po posciel i maskotki. Oczywiscie wszystko jest schowane :)

Fakt 18. Nie pije slodkich i kolorowych napoi. W ciagu dnia spozywam wylacznie gazowana wode a z samego rana kawe czarna bez mleka.

Fakt 19. Mleko..nie toleruje laktozy. :)

Fakt 20. Mam takze uczulenie na chlor, cytrusy i pora. 

Fakt 21. Bardzo lubie kolor czarny. Nie ubieram sie nigdy calosciowo na czarno, ale zawsze jakis element jest w tym kolorze.

Fakt 22. Nie lubie krotkich spodenek i nigdy nie ubralabym spodniczki. Nie przepadam za swoimi nogami. Wole je chowac :)

Fakt 23. Nie mam ani jednej pary jeansow. Nie lubie, gdy cos opina mnie w pasie. Nosze tregginsy albo legginsy, ale nie takie typowe, cieniutkie, ktore przeswituja cala bielizne i odznaczaja jej wszystkie szwy, tylko takie normalne, grube jak spodnie tylko po prostu z gumka w pasie.

Fakt 24. Jestem zmarzluchem do kwardatu. Jest srodek listopada a ja juz biegam w kurtce zimowej, szaliku, czapce i rekawiczkach. Taka moja uroda.

Fakt 25. 3 lata nosilam aparat ortodontyczny. Moj uklad zebowy od dziecinstwa to istne wyzyny i niziny, teraz  na szczescie tworza prosty luk :))

Fakt 26. Mama od zawsze nazywala mnie wiedzma. Mam po prostu duzy instynkt. Bardzo czesto mam przeczucie, ktore w 90 % sie sprawdza. Ostatnio zadzwonilismy do P.taty, ktory powiedzial, ze wpadnie wieczorem, aby zrobic nam uszczelke w kranie, ja od razu wiedzialam, ze dzisiaj nie przyjedzie. O 19 dostalismy smsa, ze sie nie wyrobi i wpadnie rano. Tak samo bylo z mezczyzna, ktory skrzywdzil moja mame. Powiedzialam, ze za jakis czas odegra sie to na nim. W dzien jego slubu koscielnego byla katastrofa Smolenska i wszystko zostalo odwolane. To sa pierdoly i wiele osob moze mi nie wierzyc, ale to jest fakt o mnie :)

Fakt 27. Posiadam 5 drobnych tatuazy i 3 kolczyki. W pepku, jezyku i pod jezykiem. Nie mam kolczykow w uszach. Przebijalam je niejednokrotnie, ale po prostu nie lubie i juz.

Fakt 28. Moi rodzice rozwiedli sie gdy mialam 6 lat. Patrzac z biegiem czasu na niektorych ojcow sadystow i za przeproszeniem debili, ktorzy wyzywaja sie na dzieciach, szkola je jak psy i zabraniaja niektorych rzeczy, bo 'co powiedza ludzie?' ciesze sie na prawde, ze wychowalam sie z moja cudowna mama.

Fakt 29. Apropo rodziny. Mam dwoch braci - starszego o 4 lata i mlodszego o 8. Oprocz tego dwie przyszywane siostry od strony ojca.

Fakt 30. Jestem dobrym samoukiem. Nauczylam sie grac na gitarze, keybordzie a teraz sama ucze sie niemieckiego. Choc dopiero jestem tu od lipca (bedzie juz 4 miesiac :o ) potrafie zalatwic sprawy w Aok - odpowiedniku polskiego Zusu, wydziale emigrantow a nawet zarejestrowac telefonicznie Narzeczonego do dentysty. Jestem z tego powodu strasznie dumna.

Fakt 31. W maju biore slub. Bede juz niemal 21 latka. Chcialabym zajsc w ciaze, czego moj P.takze bardzo pragnie i miec conajmniej dwojke dzieci.

Fakt 32. Zawsze bylam pewna, ze gdy zdobede prawo jazdy, liczba wypadkow zwiekszy sie dwukrotnie. Na szczescie okazalo sie, ze jestem niezlym kierowca.

Fakt 33. Od 7 lat, czyli od momentu posiadania pierwszego telefonu komorkowego mam niezmiennie ten sam numer telefonu.

Fakt 34. Od niemal 8 lat tego samego maila.

Fakt 35. Jestem cholernie tolerancyjna. Nie oceniam innych, zwlaszcza, kiedy okazuje sie, ze sama nie bylam w danej sytacji i nie wiem, co bym zrobila, gdybym juz sie w takowej znalazla.

Fakt 36. Lubie porzadek. Nadmiernie. :)

Fakt 37. Pracuje od 14 roku zycia. Najpierw weekendowo w kawiarni kroilam owoce do deserow i na zmywaku, pozniej w kuchni robilam salatki i nalewalam zupy, nastepnie w warzywniaku az wyladowalam na kasie w Tesco. Spotkalam sie z wieloma osobami, ktorym malo oczy nie wypadly i zadawaly mi pytanie, czy na kasie siedze w pampersie!(chodzily pogloski, ze 8 godzin musimy przesiedziec bez przerwy na toalete czy jedzenie) Tesco ma zla opinie, jednak ja bylam bardzo zadowolona, na prawde lubilam ta prace. Mielismy pol godziny przerwy na zjedzenie a i nigdy nie uslyszalam sprzeciwu, jesli zapytalam o wyjscie do ubikacji.

Fakt 38. Bardzo czesto mam deja vu.

Fakt 39. Mam arachnofobie. Najmniejszy pajak wywoluje u mnie palpitacje serca i pocace sie dlonie. Stalo sie tak na skutek urazu z dziecinstwa, gdy w wieku 5 lat obudzilam sie z pajakiem na twarzy w srodku nocy.. ble.

Fakt 40. Marzy mi sie skromny slub, z mala liczba gosci i w prostej sukience. Taki tez bedzie :)

Fakt 41. Nie umiem chodzic w butach na obcasie. Trampki i adidasy. Wylacznie. 

Fakt 42. Nie lubie isc na latwizne, jesli chodzi o prezenty, zawsze staram sie byc kreatywna w tej kwestii.

Fakt 43. Mam malo przyjaciol, ciezko mi komus zaufac bezgranicznie. Wole miec gastke ludzi w okol siebie niz mnostwo falszywych znajomych, ktorzy by tylko czekali na moje potkniecie.

Fakt 44. Lubie roznego rodzaju dodatki - lancuszki, pierscionki kolczyki...ale nie lubie ich nosic. 

Fakt 45. Moj gust muzyczny zaczyna sie od Pink poprzez Anne Wyszkoni, Rihanne, Happysad a konczac na Pezecie. Nie lubie konkretnego gatunku muzyki, wszystkiego po troche.

Fakt 46. Lubie burze. Niekoniecznie znajdujac sie aktualnie na zewnatrz, ale z checia obseruje ja przez okno w domu.

Fakt 47. Mam mnostwo negatywnych cech : jestem uparta, czesto sie obrazam i przeklinam.

Fakt 48. Ze wszystkich oryginalnych firm, ubostwiam Nike. Wole uzbierac i kupic buty za 150 zl (badz wylicytowac na allegro za smieszna cene o trzeciej w nocy) i pochodzic w nich rok, dwa, niz kupowac buty na bazarkach czy u chinczyka i wyrzucac je co 2-3 miesiace do kosza.

Fakt 49. Lubie gotowac i piec ciasta. Ogolnie bardzo lubie spedzac czas w kuchni na pichceniu. Lubie miec duzo przypraw i dodatkow w zapasie, bo wnerwia mnie przerywanie w trakcie i latanie do sklepu. Chociaz ostatnio cos nie mam weny i ide na latwizne.

Fakt 50. I ostatni. Mam najcudowniejsza mame pod sloncem. Kiedys duzo sie klocilysmy i nie moglysmy dojsc do porozumienia, dzis jest moja najlepsza przyjaciolka.<3

Dziekuje za dotrwanie do konca. Moze i Wy podzielicie sie chociaz 3 faktami o sobie w komentarzu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad. Komentarze motywują mnie do dalszego działania.
W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twoj blog. :)